Изследователите обясняват защо трябва да се изправите пред най-тъмните си емоции, за да бъдете щастливи

0
370

Никой не би  се обърнал към най-мрачните си емоции в един хубав ден, но изследователите казват, че това е ключът към нашето щастие.

Често емоциите ни от най-трудните времена в живота ни са нещо, което се опитваме да избегнем в полза на по-светлите моменти, но не винаги можем да имаме слънце и цветя. Ето какво казват изследванията за това, защо не можеш да бъдеш щастлив, докато не опознаеш най-тъмните си емоции малко по-добре.

За да излекуваме телата си, трябва да излекуваме най-тъмните с и емоции

Тялото може да съхранява нашите най-тъмни емоции като физическа болка в цялото тяло.

Изправянето пред нашите негативни емоции може да ни помогне да се освободим от съхранена емоционална и физическа болка в тялото.Акупресурата и енергийните меридиани върху тялото, могат да  освободят всички съхранени отрицателни емоции, които ни накарат да чувстваме истинска физическа болка.

Опознаването на нашите скрити отрицателни емоции може да ни помогне да намерим облекчение от физическа болка в ставите, главоболие, мускулно напрежение и много други заболявания, които могат да бъдат резултат от потиснати или блокирани емоции.

Как да управляваме най-тъмните си емоции

Да се справим означава да, предприемаме действия под стрес, а липсата на справяне е, когато не успеем да действаме под стрес. Регулирането на емоциите е това, което правим, за да се опитаме да работим чрез нашите негативни емоции.

Регулирането на емоциите е различно от неволната реакция на нашето тяло, или от умишлено действие, което правим.

Изследванията в австралийския вестник „Психология“ са насочени към справяне с най-тъмните ни емоции и как се опитваме да ги управляваме, когато имаме такива дълбоки неприятни чувства. Тези изследвания откриват  три емоционални регулаторни умения, които ни помагат да управляваме тревожните си чувства; приемане, когнитивно дистанциране и когнитивна промяна.

Тренировъчните  упражнения за приемане помагат на хората да бъдат наясно с емоциите, физическите усещания и когнитивните усещания. Когнитивното дистанционно обучение се преподава чрез перспективно приемане, например, като виждате събитията като разказвач на вашата собствена история. Компонентът на когнитивната промяна в обучението насърчава „самосъпричастна“ гледна точка, като си представяте, че казвате на някой много грижовен човек за най-мрачните ви мисли и чувства. Може също така да използвате въображаем слушател, за да говорите със себе си и да си напомняте за вашите силни страни и способности за справяне

КАК ДА ПРИЕМАТЕ ВАШИТЕ  НЕГАТИВНИ ЕМОЦИИ

Когато се страхуваме от нашето емоционално състояние или го преценяваме като неприемливо, ние отхвърляме част от себе си.Емоциите ни са основна част от нас. Начинът, по който се чувстват нашите тела, докато се изчервяваме от срам след един смутен инцидент, може да не е под  нашия контрол. Вместо да приемаме физиологичния отговор на зачервяването от срам, ние сме склонни да се отделим от тази емоция, защото има отрицателни асоциации, които ни карат да се чувстваме лоши. Изследователите обаче вярват, че отричането на нашите отрицателни емоции ни пречи да бъдем щастливи.

Изследователите на „UC Berkeley” проучват хипотезата, че приемането на най-тъмните ни емоции е свързано с по-голямо психическо здраве, защото приемането ни помага да не реагираме на отрицателни умствени преживявания. Приемането на отрицателни емоционални състояния пречи на самите тях да бъдат определени като отрицателни. Ние ги приемаме такива каквито са, без да ги считаме за добри или лоши. Изследването установило, че когато  практикуваме приемането на нашите най-тъмни емоции, ние намаляваме лошите асоциации, които свързваме с тези емоции и подобряваме психическото си здраве.

Хората, които наистина са щастливи, обикновено приемат своите емоции и мисли, без да ги съдят. Този процес се нарича обичайно приемане.Ако признаем, че сме имали негативни или тъмни емоции като страх, гняв, ревност, неприязън, неудовлетвореност, отвращение и т.н., е първата стъпка от приемането. Ние не сме способни винаги да мислим или чувстваме положителни емоции като например, радост. Да приемем, че сме хора и понякога чувстваме тъмни емоции, е начинът да се изправим пред тях, за да можем да бъдем щастливи.

beu.bg

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here