Как да поддържаме идеална форма: 10 съвета на звездните диетолози

0
1051

Знаменитостите (почти) винаги са във форма – със стегнато и сексапилно тяло. Как го постигат? Някои – с много усилия, докато други – без прекалено лишения и тренировки.

Естествено, много от тях имат цели екипи от треньори и диетолози, които им помагат в битката с излишните килограми. Ето 10 от техните най-популярни съвета.

Започнете деня с чаша вода и лимон

Топлата чаша вода, комбинирана със свеж лимон, ще спомогне за отстраняването на токсините от организма ви. Освен това ще подобри и храносмилането.

Лимоните са богати на витамин С, който се справя чудесно в борбата с настинката и вирусите.

Смути рано сутрин

Тези напитки ще ви заредят с необходимата за деня енергия. Освен това регулират нивата на кръвната захар в организма. Следвайте следното правило: отпивайте малки глътки от напитката, дъвчете бавно, в противен случай стомахът ви ще се подуе.

Различни упражнения на всеки 10 дни

Ако искате да постигнете възможно най-добрия ефект от своята тренировка, сменяйте упражненията на всеки 9-10 дни (в съответствие с програмата ви, разбира се).

Тренирайте рано сутрин

Не тренирайте вечер или ако няма друг начин, сведете късните упражнения до минимум. Иначе ще се получи точно обратното – растежът на мускулите ще се забави поради липсата на хранителни вещества.

Стойте настрана от протеинови барчета и енергийни напитки

Те не могат да стъпят и на малкия пръст на протеините, които ще си набавите като консумирате риба, ядки, месо, пиле и др. Избягвайте ги, най-малкото защото в тях има захар, а вероятно и нискокачествен протеин.

Планирайте менюто си внимателно

Не спазвайте строги диети с месеци. По-добре се придържайте към специфичен седмичен хранителен режим. Ако се налага да хапвате навън, решете какво ще консумирате по-късно – въглехидрати или протеини.

Тренирайте по 15 минути всеки ден

Да, по-дългите тренировки дават по-добри резултати. Но дори и 15 минути на ден също ще ви помогнат в битката с излишните килограми, в случай че нямате достатъчно време. Освен това диетолозите на звездите препоръчват да пиете по 2 чаши минерална вода преди и след тренировка.

Консумирайте повече фибри

Не пропускайте и закуската –тя трябва да бъде най-калоричното ви хранене за целия ден. Препоръчително е тя да е зърнена и да съдържа поне 5 г фибри във всяка порция. По този начин тялото ви ще забави усвояването на захарта. Жена под 50 години трябва да приема 25 грама фибри дневно, а мъж под 50 – 38 грама.

Правете гимнастика в леглото

Не, не става дума за секс, макар че и той помага. Докато лежите, опънете и отпуснете коремните си мускули. Не бързайте и не забравяйте да дишате правилно. Повторете най-малко 10-15 пъти. След това опънете мускулите на прасеца -15 пъти по-бързо и 15 пъти по-бавно. Тези прости упражнения помагат за ускоряване на метаболизма, особено ако ги правите всяка сутрин.

Стойте настрана от храни с ниско съдържание на мазнини

Не консумирайте обезмаслените храни, както и тези с малко или почти никаква захар.

източник: obekti.bg

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here