Правилното съчетание на храните може да ни направи по-здрави и по-красиви!

0
583
Правилното съчетание на храните
Правилното съчетание на храните

Всички искаме да сме по-здрави и по-красиви, но най-добре е това да става по естествен и здравословен начин, а не чрез химия, козметика и хирургическа намеса понякога. Според специалистите по хранене съчетанието на хранителните продукти в чинията ни е ключът към красотата отвън и здравето отвътре. Именно подходящото съчетание на групи храни и хранителни вещества, би спомогнало по-здрава и гладка кожа, по-здравословен и пълноценен сън, по голям тонус за деня и липсата на стрес най-вече.

Целта ни е да ви предложим в тази статия едни от най-добрите комбинации на храни. Те лесно се храносмилат приети заедно, по-лесно се усвояват и разграждат от организма, както и имат значителен ефект профилактично и в дългосрочен план за здравето и красотата ни. Ако искате натурално да сте по-здрави и по-красиви комбинирайте следните храни в ежедневното си меню:
Червени чушки и бобови култури – тази комбинация от тези два типа храни е много удачна за подсилване на имунитета. Червените чушки са изключително богати на витамин С и спомагат абсорбирането на желязото от другите хранителни вещества при прием. От своя страна бобовите култури са много богати на желязо и чрез тази комбинация неимоверно много подсилвате имунната си система!
Пълнозърнести продукти и канела – тази комбинация ще ви помогне да бъдете по-енергични и по-слаби същевременно. В днешните времена на стрес и умора е изключително полезна, за да не изпаднете в състояние на нисък тонус и отпадналост. Пълнозърнестите храни са богати на фибри и засищат, а канелата регулира кръвната захар и така намалява чувството за глад.


Овесени ядки и ягоди (малини, капъни, боровинки) – овесените ядки са богати на вещества и киселини полезни за здравото сърце. Това става благодарение регулацията на нивата на лош холестерол в тялото. За това спомага най-вече комбинацията с плодове, с високо съдържание на витамин С, като ягодите, малините или боровинките например. Като прибавим и антиоксидантите в тези продукти, то несъмнено сме по-здрави и по-красиви едновременно!
Зехтин и зеленчуци ( домати, червени чушки, моркови, броколи, авокадо ) – несъмнено студено пресования зехтин е една от най-полезните мононенаситени мазнини. Той е неизмеримо полезен за кожата, за костите, за очите, както и за изграждането на самите клетки. В комбинация с зеленчуци богати на витамин С, Е, антиоксиданти и каротеноиди, зехтина се превръща в универсален лек за лечението и превенцията на редица заболявания. Като същевременно укрепва и изчиства организма ни.
Кисело мляко и пълнозърнести трици – киселото мляко е много полезно, защото е богато на протеин, на полезни бактерии и в комбинация с пълнозърнестите трици неимоверно помага за доброто храносмилане и метаболизъм.
Комбинацията на взаимно допълващи се храни, които са натурални и здравословни същевременно, може съвсем реално да ни направи по-здрави и по-красиви!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here