Никога не казвайте на работа някое от следните неща

0
6118

Много по-добри сте от това да разказвате неприлични истории или обидни шеги, докато сте на работа. Има, обаче, куп други малки теми и обстоятелства, които не трябва да споменавате. Ето някои от тях

Не бива да казвате нещо, което не бихте искали да видите във вестника до името си – в днешния свят каквото и да кажете, бъдете сигурни, че всички ще го чуят. Не казвайте нищо, което не бихте казали в интервю за някой известен вестник.

„Това е скучно“ – да, много неща са просто загуба на време и излишни. Не бива да ги отбелязвате, защото това ще ви направи да изглеждате като единак в очите на шефа си.

„Изглеждаш секси“ – не е добра идея да коментирате външността на колегите си. Все пак, много често подобни коментари могат да бъдат разбрани по грешен начин, вместо като искрен комплимент.

Прекалено много детайли за личния си живот – да споделяте прекалено много разваля имиджа ви на професионалист. Когато се чудите дали да споделите нещо, просто замълчете.

„Не съм виновен аз“ – когато обвинявате други хора, изглеждате враждебно и сякаш се защитавате и отказвате да поемете отговорност. Все едно обвинявате другите. Така изглеждате детински и като човек, който непрекъснато се оплаква.

„Това е тъпа идея“ – дори да не кажете точно това, може да го покажете с поведението си, и това е огромна грешка – особено когато се отнася за разговори с клиенти. Ако направите това, ще проявите огромно неуважение и ще направите лошо впечатление.

Да се държите все едно сте в реалити шоу, когато спорите с колегите си – да гледате как хората си крещят по телевизията може и да е забавно, но тези драми нямат място в истинския живот, особено що се отнася до работното ви място.

Да наричате някой „скъпи“, „бейби“ и други подобни – колегите ви не само може да се обидят, но и няма да ви приемат сериозно.

Да се отнасяте със секретарите като с ваши лични асистенти – никога не ги карайте да изпълняват лични поръчки за вас, като да ви приемат пратките. Ако пък има някаква административна грешка, не си го изкарвайте на тях. Към всеки в офиса трябва да се отнасяме с уважение и никой не ни е длъжен за нищо.

Да клюкарствате и да се оплаквате – дори да смятате човека за близък и сякаш споделя мнението ви, се въздържайте от такива коментари. Вероятно каквото и да кажете, ще стигне до трети човек.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here