Няколко типа болка, които са свързани с емоциите ви

1120
Това, което ви се струва, че е така – всъщност не ви се струва. Точно така е!
Снимка - Pixabay

Всяка болест и болка в тялото ни има някакъв психологически аспект. Ето няколко болки, които могат да произтичат от начина, по който се чувствате.

Болка в гърба – възможно е тази болка да е защото изпитвате стрес или сте тревожни. Много лошо за тази болка е, че е омагьосан кръг – стресираме се за нея и в резултат ни боли още повече.

Главоболия и мигрени – отново са много често породени от стрес. Докторите препоръват да опитате техники за успокоение, медитация или помощ и съвет от специалист.

Болка във врата – това са емоции, при това негативни, които са държани вътре прекалено дълго. Това може да са умора, финансови проблеми, тъга, стрес, тревожност и много други.

Болка в раменете – китезитерапевтите вярват, че напрежението се отразява най-много на тази част от тялото. Никога ли не сте се замислили откъде идва изразът „носи света на раменете си“? Навярно има малко истина в това.

Болка в стомаха – там се отразяват тревогите ни, страховете ни и всичко, което ни напряга. Ако постоянно сте стресирани, не се изненадвайте, че коремът ви започва да страда. В по-тежки случай, стресът може даже да причини язва.

Болка в лактите – на лактите могат да се отразят пагубно състояния като депресия и тревожност. Освен болка, можем да ги чувстваме сковани.

Болка в дланите – някои казват, че такава болка може да се появи в резултат от изолация или чуство за самота.

Болка в бедрата – имаме повече нервни окончания в бедрата, отколкото предполагаме. Психологическите проблеми могат без съмнение да се отразят и на тази област.

Болка в колената – за тази болка важат същите неща, които казахме за бедрата. Често емоционални състояния, които я задействат, са страх, депресия, тревожност.

Болка в стъпалата – също може да е причинена от това, че не се чувствате психологически добре и спокойни.

Естествено, всички споменати по-горе болки може да са в резултат от заболявания и реални травми. Не се самолекувайте и потърсете помощта на специалист и лекарско лице. Имайте впредвид, обаче, че ако не се чувствате добре психически, няма как да се чувствате добре физически.

Прилагайте техники за успокоение, медитация, или намерете някого, с когото да поговорите за проблемите си. Запомнете, че няма причина да се чувствате зле и да не направите нищо по въпроса. Вслушвайте се в тялото си и в това как се чувствате. Нека тялото ви и душата ви да са в хармония.