5 храни и напитки, които възпрепятстват отслабването

0
515

Фрешове

Да, точно така, фрешовете съвсем не са сред най-нискокалоричните напитки. Да консумирате току що изцедени плодови сокове, докато се борите с наднорменото тегло, звучи доста логично и определено е сред приятните неща във вашата диета. Истината обаче е, че най-полезната част от плодовете не е сокът от тях, а фибрите намиращи се в самия плод. Във фрешовете наистина има голяма концентрация на витамини и няма консерванти, но за сметка на това има повечко количество плодова захар и съответно – не малко калории.

Органични храни

Доста хора остават с погрешното схващане, че ако на етикета на продукта пише нещо от типа на „Органични понички“ или „Безглутенови мъфини“, това автоматично ги прави нискокалорични. За жалост нещата далеч не стоят така и в тези храни има също толкова енергия, колкото в обикновените неорганични храни.

Спортни напитки

Повечето от онези шарени напитки, които могат да се намерят в хладилника на всяка фитнес зала или на щанда за напитки в супермаркета са направени за активно спортуващи хора. В тях има голямо количество захар и целта им е да подпомогнат бързото възстановяване на тялото след физическа тренировка. Ако не правите интензивни няколкочасови тренировки всеки ден, тогава тези напитки са съвсем излишни за вас и по-скоро ще ви пречат да отслабнете.

Мюсли десертчета

Те са ужасно вкусни и обикновено нямат шоколад, заради това в повечето случаи изглеждат като по-доброто решение. Вярно е, че съдържат множество полезни вещества и фибри, но освен това имат много захар и съответно доста висока калорийна стойност.

Пълнозърнест хляб

Наистина е по-добрата опция от белия хляб, но пълнозърнестият също съдържа немалко въглехидрати и много калории и заради това не може да ви държи сити задълго. По-добрата опция в случая е определено кафявия ориз, в него има страшно много фибри и ще отложите за по-дълго време чувството на вълчи глад.

А вие, мислите ли, че има още храни, които заслужават да бъдат добавени в този списък?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here