Чести грешки, които се допускат с POS дисплеите

pos дисплей в голям супермаркет

POS дисплеите са станали неразделна част от множество търговски обекти. Независимо дали са разположени в малък магазин, или пък в голям супермаркет, те са силно маркетингово средство за привличане на интерес и подтикване на клиентите на обекта да направят покупка.

Правилното разполагане на POS дисплеи, както и добрият им дизайн, са гаранция за успешен маркетинг. Трябва просто да се доверите на опита на Dimeko в изработката на качествени POS дисплеи, след което може ефективно да ги използвате за промотиране на вашия бранд. Добре е да обърнете внимание и на някои от по-честите грешки, които може да допуснете при разполагането и използването на дисплеите.

Претоварвате дисплея с твърде много продукти

Една от основните грешки при използването на POS дисплеи в магазините се крие в претоварването им с огромно количество продукти. Много хора си мислят, че има големи ползи от това да се представя разнообразие на клиентите върху един дисплей. Но когато клиент е изправен пред твърде голям избор от продукти, той по-скоро ще подмине дисплея без да направи покупка от него. Затова е по-добре да зареждате POS дисплеите си с по-селектиран избор продукти, които грабват интереса. По-малкото избор означава по-лесно импулсивно решение за покупка.

Неправилно разположение

Друга честа грешка с POS дисплеите в магазините е неправилното им разположение. Най-оптималната стратегия е да прецените къде минава основния трафик през търговската площ и точно там да разположите POS дисплеи. В противен случай те просто няма да изпълнят функцията си, ако клиентите нямат досег с тях. Идеален вариант е и дисплеите да се разполагат близо до релевантни продукти. По този начин се улесняват клиентите, които знаят какво търсят в магазина.

Продуктите на дисплея са подбрани грешно

Едно от най-важните условия продуктите на POS дисплеите да предизвикват интерес е да са подбрани правилно. Това означава да бъдат релевантни на други продукти около тях. Ако на дисплеите се излагат твърде различни продукти от тези, които се предлагат в близост в магазина, ефективността на продажбите намалява значително. Продуктите трябва да бъдат подбрани правилно и според сезона. Например, ако е лято, изложени зимни дрехи и екипировка ще буди подозрение и тотална липса на интерес, докато слънцезащитни продукти и летни дрехи ще са точно на място.

млада жена пазарува

Неправилно съобщение върху дисплея

Неправилната маркетингова информация върху дисплея може да се окаже нещото, което отблъсква клиентите от него. Това, от което те най-много се нуждаят, е точна информация за продукта, неговата стойност и ползи. Ако продуктът е на промоция или за него е предвидена специална отстъпка, томбола или друг вид лимитирана оферта, това трябва да бъде комуникирано и изложено на показ на дисплея. За тази цел трябва да се създадат грабващи вниманието съобщения върху самия дисплей, които могат да бъдат част от дизайна му, или пък отделени, но по начин, който ги прави видими и интересни.

Цялостен дизайн на POS дисплея

Всеки POS дисплей работи само и единствено тогава, когато е създаден с интересен дизайн и грабващ вниманието дизайн. Ако клиентите не се привличат от дисплея, той няма да може да изпълнява функцията си. Добрият дизайн на дисплея е от особено важно значение за успеха на продаваните там продукти. Тук е важно бранда да бъде комуникиран добре, а дисплея да се вписва добре в цялостната визия на компанията и продуктовата линия, която се излага на него. Ако който и да е от тези елементи не е изпипан добре, ефекта от продажбите ще бъде по-нисък.

Твърде продължително излагане на продукти

Според много маркетингови експерти излагането на продукти върху POS дисплеи на едно и също място има намаляваща ефективност във времето. Клиентите просто привикват с изложените продукти, интересът им към дисплея намалява и след време те просто започват да го подминават без интерес. Затова е важно дисплеите да се сменят с други през определен период. По този начин се поддържа постоянен интерес към изложените на тях продукти.

Важно е да знаете за всички тези грешки, които се допускат с POS дисплеи. Така ще може да ги използвате много по-ефективно и да увеличите продажбите на изложените продукти.

Copyright 2021 - Lifetime.bg
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram